Oproep – ‘Ik ben de moeder van Marianne Vaatstra’ (video)

Al sinds 1999 volg ik de brute moordzaak op Marianne Vaatstra. Ik ben geen onderzoeker, ik ben geen journalist, ik ben geen rechter en ik ben ook geen rechercheur. Wie ik ben doet er niet toe.  Mijn blog is ook helemaal niet bedoeld om actie te voeren maar slechts die zaken te delen die in mijn bewustwordingsproces als katalysator hebben gediend. Een ieder mag ermee doen wat hij of zij wil. Afgelopen week heb ik u het dagboek van Maaike Terpstra gegeven en inmiddels staat het sinds gisteren op meerdere websites online. U begrijpt dat ik hier veel vragen over heb gekregen die ik hier niet ga beantwoorden. Ik laat bij deze Maaike zelf aan het woord…….

Het onderstaande fragment is een oproep van Maaike Terpstra (moeder Marianne Vaatstra) welke ze op de radio heeft voorgelezen. Het is uitgezonden kerst 2010 en ik vraag u 5 minuten van uw kostbare tijd te investeren om dit tot u te nemen. Zeker als u afgelopen woensdag Peter R. de Vries heeft gezien bij De Wereld draait door.

Waarom? Simpel omdat als u de uitzending van DWDD nog eens bekijkt nadat u onderstaand fragment heeft gezien en u vervangt de naam Wim Dankbaar voor Maaike Terpstra dan zult u in de toekomst wellicht met hele andere ogen naar DWDD en Peter R. de Vries kijken. Als u dit fragment heeft bekeken én het dagboek heeft gelezen vraag ik u, vindt u Maaike knettergek?

Voor de volledigheid, Maaike doet hier met name een beroep op:

Spencer = Spencer Sletering
Wietze = Wietze Steenstra
Dat meisje = Stephanie van Reemst

Klokkenluideronline.nl = Klokkenluideronline.is

En heeft u de behoefte om zelf te bestuderen waar Peter R. de Vries zich zo druk over maakt dan kunt u hier beginnen:

Recht is Krom (Wim Dankbaar)
Boublog

Geloof mij niet, ga zelf op onderzoek uit!

Truth is immediate, radiant, herenow. It is not that truth has to be discovered — only YOU have to become aware. Truth is already here

1 reactie

Opgeslagen onder Awareness, Marianne Vaatstra

Een Reactie op “Oproep – ‘Ik ben de moeder van Marianne Vaatstra’ (video)

  1. Pingback: Spencer Sletering – Verpersoonlijking van de Vaatstra Leugen, maar wie is het? | Vuur

Uw oneindige wijsheid kunt u hier kwijt:

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.